عشق

!!! عاشیقیزم

عاشق و دوستار همه و همه ام

 

خوشبخت ترین مردم کسانی نیستند که هر طور که می خواهند زندگی می کنند

بلکه

کسانی هستند که خواسته های خودشان را به خاطر کسانی که دوست شان دارند تغییر می دهند ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا باداور
ساعت23:14---8 تير 1391
سلام عمو جان
خیلی عالی بود..مخصوصا قسمت اخر متنتون....
دیر دیل بیلیب سوز انلین بیر نازلی یار ایستر کونل
لالدن گلدن گوزل بیر نوبهار ایستر کونل


الهه ناز
ساعت9:52---15 دی 1390

" دل به دل ام " ندادی

" دست در دست " هم نگذاشتی

" پا به پا " با من نیامدی

تو را بخـــــــــدا برو .....

" سـر به سـرم " نگذار

قول اش را به بیابان داده ام!!!!


افسانه
ساعت9:42---13 دی 1390
سلام بازم که شرمنده کردیدمنو
حقیقتا من زیاد شعرندارم واستون بنویسم اما بازم امیدوارم باهمین نظراتم بتونم خوشحالتون کنم به امید دیداردوباره در وبلاگ آبنبات چوبی


manager
ساعت9:37---13 دی 1390
سلام آقابشارخيلي مخلصيم

امیر
ساعت21:32---12 دی 1390


امیر
ساعت21:32---12 دی 1390


طیبه.شروعی دوباره
ساعت8:51---12 دی 1390
سلام اقای بشار
ببخشید ناخوش احوال بودم که سر نزدم.
تمام مطالب شما و کسایی که براتون نظر میفرستن بی نظیرن. نظر قبلی رو دوست دارم تو وبلاگم بزنم.


arezoo
ساعت21:50---11 دی 1390
نميخواهم مثل برگ درختان همراه شوم و بروم


ميخواهم آنقدر ايسادگي کنم تا ماندگار شوم...در همه جا...در همه دل ها... در همه جاي زندگي


Λl0ηΞ B0y
ساعت18:16---11 دی 1390
دلخسته از امروز و فردای بهارم چیزی شبیه باد و باران کوله بارم باران نمی بارد ولی امشب به جای یک آسمان بی تو نشستن گریه دارم در دفتر بی سرنوشتیهای دنیا من چکنویس برگهای روزگارم شیرین تویی. فرهاد باشم یا نباشم یک بیستون سرد و خالی درد دارم

Roya s.b
ساعت18:03---11 دی 1390
__$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___ $$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$___ __$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€


Shadow walker
ساعت15:33---11 دی 1390
خواسته هام را برایت زیرپا گذاشتم
اشتباهی غرورم له شد
انجایی که گفتی
مگه من ازت خواستم


shahla
ساعت13:40---11 دی 1390
salam kheyli ghashang bud sale 2012 mobaraketun bashe

روزی روزگاری انسانیت
ساعت12:34---11 دی 1390
سلام بشار جان!حالت چطوره دوست خوبم؟
مرسی که بهم سر میزنی و تشکر بابت کامنتت!خیلی قشنگ بود!
و این پستت هم خیلی قشنگ بود
موفق باشی دوست خوبم


ایگونا
ساعت8:10---11 دی 1390
هی تمام چراغهای شهر را خفه کنید کسی میخواهد بالا بیاورد خورشید را...
تمام بالکونهای شب های آزادی بارانیست و کسی درد را فریاد میزند که هفت شکم مرگ زاییده است و شعار از دیوار بالا میرود کو یاری دهنده ای که عمل کند
هی گارسون یک پرس عمل سیاسی با دوغ و فلسفه ی اضافی
و یک لیوان ژینور
هوا سرد است و شب سرفه میکند و من هم پشت شعارهایم قایم میشوم
من یک بز دلم...


فهيم
ساعت20:18---10 دی 1390
بلند ترين شاخه درخت ، يک واژه را مي فهمد ، و آن هم تنهائيست . . .



پردیس
ساعت15:17---10 دی 1390
كوله بارم بر دوش..

سفري بي همراه..

گمشدن تا ته تنهايي محض..

يار تنهايي من با من گفت..

هركجا لرزيدي..

از سفر ترسيدي..

تو بگو از ته دل..

من خدارا دارم...

الحمدالله...


ستاره
ساعت12:25---10 دی 1390
سلام دوست من مثل همیشه زیبا بود
خسته نباشی


دختر بهار
ساعت12:24---10 دی 1390
نردبان دلم شکسته است می شود برای من کمی دعا کنی ؟ یا اگر خدا اجازه می دهد کمی به جای من خدا خدا کنی ؟ راستش دلم مثل یک نماز بین راه خسته و شکسته است می شود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق باوفا ؛ خدا کنی ؟

Λl0ηΞ B0y
ساعت10:16---10 دی 1390
عاشقانه دستهایش را گرفتم. گرمای عجیبی در سینه جانم را می سوزاند.عطر عجیبی پراکنده بود. حالتی داشتم وصف ناپذیر. گویی توآسمون بودم. به من لبخند می زد و در انتظار جوابش بود. گویی هوش از سرم پریده بود. نبضشوتو دستام حس می کردم. حتم داشتم اون هم همینطوریه. حس می کردم، آسمان،زمین، و همه چیز مال منه . آتیشی تو دلم به پا بود. آتشی بالاتر از زمان و جسم.
تنها چیزی درونم را آزار می داد, شرم داشتم در چشماش نگاه کنم. لیاقتش را نداشتم. از بی ابرویی،گریه ام گرفت. من کجا و آسمان کجا؟
احساس کردم اون هم گریه می کنه. سرمو بلند کردم, بی اختیار دستمو روی صورتش گرفت و همون طور اشک می ریخت. درکش برایم مشکل بود. این من بودم که باید گریه می کردم
کاش بودند ستاره ها، تابه من حسودی می کردند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 10 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 9:44 توسط بشار|


آخرين مطالب
» سلام عزیزان
» گل صداقت
» دنیا
» دیدار
» عشق
» عیب کار
» محرم اسرار بودن قابلیت می خواهد ...
» آسمان آبی
» یلدا
» چه حاصل
» بیچاره عاشیق
» جاده های عشق
» غروب
» و خدا زن را آفرید ...
» بیایید جواب تصدیق دعاهایمان را بفرستیم !!!
» ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد
» صوفی و خرش
» چه چیزی با ارزش تر است ؟
» بنام الله ...
» اول محرم هزار و چهار صد و سی و سه

Design By : Pichak