!!! عاشیقیزم

عاشق و دوستار همه و همه ام

ای امید اگر تو نبودی ما انسان ها چه می کردیم ؟ به چه دل خوش می کردیم ؟ اگر بال های زیبا و رنگارنگت را بر سر جویندگان راه سعادت نمی گستردی دنیا و زندگی چه دیو سیاه روی و زشتی بود . تنها تویی که نور خود را به راه پر پیچ و خم زندگی ما می فشانی و به آینده ای روشن امیدوارمان می سازی . از پرتو تو هر شب با دلی روشن به بستر می رویم و صبح شاد و با نشاط برای کار و زندگی از جای بر می خیزیم . تو چراغ راه سعادت انسانی و بی تو راه های پر نشیب و فراز عمر خطرناک و مرگبار است .

ای زیباترین کلمه  در دل تو راز های فراوان نهفته است . گر چه خیلی از انسان ها ارزش تو را نمی دانند ولی من می دانم که سر موفقیت مردم متمدن جهان به سبب این است که هیچگاه تو را از خانه ی دل نمی رانند و با دیده ی روشن تو را می نگرند و با گام های محکم به سوی آینده پیش می روند . آدم های بزرگ همه به ترقی و پیشرفت در کار امیدوارند و هیچگاه از پیروزی در نبرد زندگی نا امید نمی شوند .

من هم می خواهم همیشه به پیروزی در مبارزه ی زندگی امیدوار باشم و با دل امیدوار زندگی کنم .

نوشته شده در 28 / 1 / 1390برچسب:,ساعت 6:55 توسط بشار|

نوشته شده در 28 / 1 / 1390برچسب:,ساعت 6:46 توسط بشار|


عوامل موثر بر هاله نورانی

عوامل زیادی بر هاله نورانی، سلامتی یا بیماری آن و نیز میزان انرژی­های آن اثر می­گذارند مهمترین این عوامل عبارتند از :

·        سن   کمیت و کیفیت هاله در سنین مختلف متفاوت است.

·        جنسیت   هاله در زنان و مردان شباهت­ها و تفاوت­هایی دارد.

·        ایمان   بودن یا نبودن ایمان و نیز کیفیت و کمیت ایمان بر هاله انسان اثرگذار است.

  ·        علم

بودن یا نبودن علم و نیز کیفیت و کمیت علم و نیز نوع استفاده­ای که از علم می­شود بر هاله انسان اثرگذار است. کسانی که با ما ارتباط فیزیکی، عاطفی، و ذهنی دارند بر هاله ما اثر گذارند.


 ·        افکار، گفتار و اعمال 

   افکار، گفتار و اعمال سازنده اثر مثبت دارد. و افکار، اعمال و گفتار مخرب، زشت و نادرست بر هاله اثر منفی دارد.

  ·        گناه و معصیت

  گناه و معصیت با توجه به مذهب و اعتقادات هر شخص بر هاله انسان به شدت اثر تخریبی دارد.

  ·        جنس و رنگ لباس

  در حالت کلی جنس لباس هر چقدر طبیعی باشد تاثیر مثبت دارد و بر عکس، از طرفی رنگ­های روشن برای لباس تاثیر مثبت فرآوان بر هاله دارند، همچنین اگر رنگ لباس با رنگ زمینه هاله همرنگ باشد.

  ·        سلامت و بیماری جسم، روان و روح

 هر بیماری قبل از رسیدن به جسم فیزیکی در هاله نمایان می­شود و برعکس اگر آسیبی به هاله برسد بصورت بیماری در جسم فیزیکی نمایان می­گردد.

  ·        نوع کار و شغل

  شغل ­های ملایم و هنری بر هاله اثر مثبت دارد، و شغل­های خشن و سخت بر هاله اثر منفی فرآوان دارند.

  ·        عوامل محیطی ( رنگ، نور، سکوت، حرارت، رطوبت و... )

  رنگهای ملایم و روشن، نورهای طبیعی و نور لامپ­های آفتابی، دمای متعادل و مطبوع برای هاله مفیدند.

  ·        سیگار، مواد مخدر، انواع دود، مشروبات الکلی اثر منفی زیاد بر هاله دارند.

  ·        مواد غذایی که مصرف می­شود.

  مواد غذایی گیاهی و طبیعی بر هاله اثر مثبت دارد و مواد غذایی حیوانی بویژه گوشت، خصوصا گوشت قرمز بر هاله اثر منفی زیاد دارد.

  ·        سنگ ها، بلورها، فلزات، جواهرات

  سنگ­ها و بلور­ها جذب کننده­های خوب انرژی هستند. با سنگ­های خاص مثل بلور شفاف کوارتز می­توان ثاثیرات مثبت بر هاله و چاکراها گذاشت. همچنین برای هر چاکرا سنگ مخصوص وجود دارد که می­توان از آن درایجاد تعادل و بهبود وضعیت آن چاکرا استفاده نمود.

  ·        ستاره­ها و سیاره­ها ( زمین، ماه، خورشید و... )

  زمین، ماه و خوشید از منابع مهم انرژی می­باشند. می­توان با استفاده صحیح برای شارژ هاله از این عوامل کمک گرفت.

  ·        محرک­های عاطفی و ذهنی ( کتاب، فیلم و...)

  فیلم­های وحشتناک، ترسناک، صحنه­های کشتار و خشن بر هاله انسان بویژه هاله ظریف کودکان اثر تخریبی بسیار زیاد می­گذارد.

  ·        اوقات مختلف شب و روز، ماه، سال و فصول تاثیرات متفاوت دارند.

  ·        استاد، رهبر، معلم

  استادان، رهبران و معلمان بر هاله شاگردان اثرات فرآوان می­گذارند.

  ·        مسائل بهداشتی

  رعایت مسائل بهداشتی بر هاله اثر مثبت دارد و عدم رعایت مسائل بهداشتی بر هاله اثر منفی دارد.

  ·        مسائل اخلاقی

  رعایت مسائل اخلاقی بر هاله تاثیر مثبت و عدم پایبندی به اخلاقیات بر هاله اثر منفی دارد.

  ·        موسیقی

 موسیقی تیغ دولب است و می­تواند بر هاله اثر مثبت یا منفی داشته باشد بدین ترتیب که موسیقی­های همنوا با ریتم کیهانی و ملایم مثل صداهای طبیعی آب، صدای پرندگان و ... بر هاله اثر مثبت دارد و برعکس موسیقی های تند و خطی اثرات زیانبار بر هاله دارد.

  ·        داروها

  استفاده از داروهای شیمیایی جزء مضرترین عوامل برای هاله می­باشد و بر هاله انسان اثرات زیانبار بسیار دارد.

  ·        افکار و اندیشه

  اندیشه انسان یکی از عوامل مهم و اثر گذار بر هاله و سطح انرژی­های آن می­باشد به این ترتیب که اندیشه­های مثبت، مهر آمیز، خیرخواهانه، سرشار از توانمندی، هوش و خلاقیت بر هاله اثر مثبت دارد و سطح انرژی های آن را بالا می­برد و از نظر کمی نیز می­تواند هاله انسان را بزرگتر نماید.

  برعکس اندیشه ­های منفی، بدبینی­ها، احساس تنفر از خود و دیگران، حسادت، خشم و هر گونه اندیشه حقیر و سُست بر هاله اثر تخریبی می­گذارد و سطح انرژی­های آن را بشدت کاهش می­دهد و انرژی زیادی از انسان می­گیرد. بنابراین لازم است تا انسان وجود خود را از این اندیشه ­ها و احساسات منفی که مانع رشد و شکوفایی استعدادهای او می­شود دور نگه دارد.

  ·        متافیزیک

 متافیزیک و تمرینات آن اثر مثبت بسیار بر هاله نورانی انسان دارد. با تمرینات متافیزیکی خاص می­توان در زمان کوتاهی هاله را به اندازه چند ساعت خواب شارژ کرد. همچنین با تکنیک­ها و روشهای متافیزیکی می­توان از هاله در برابر خطرات احتمالی محافظت و مراقبت نمود.

 ·        عبادات

  انجام عبادات و اعمال مذهبی مطابق با اعتقادات و نیز رعایت اصول صحیح انجام آن یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار بر افزایش سطح انرژی­های هاله می­باشد.

  ·        ریکی، همسویی و تمرینات ریکی، سمبل­های ریکی

 ریکی یک راه مهم و ساده برای تاثیر گذاری بر هاله و چاکراها می­باشد زیرا ریکی ابتدا بر سیستم انرژی و هاله تاثیر می­گذارد و با بهبود وضعیت سیستم انرژی، اثرات آن بر جسم و ذهن نیز نمایان می­گردد.

  ·        طبیعت، کوه، دریا، رودخانه

 رفتن به مکانهای طبیعی، زیبا و سرسبز برای هاله انسان مفید می­باشد همچنین کوه منبع عظیمی از انرژی­های مثبت و مفید برای هاله می­باشد.

  ·        مراقبه گاشو و انواع مدیتیشن

  انواع مراقبه و مدیتیشن بر هاله اثر مثبت دارد و هاله انسان را شارژ و پر انرژی می­کند.

  ·        توجه کنید:

   این عوامل می توانند هم بر کمیت و هم بر کیفیت اثر بگذارند.

  اثرات این عوامل می­تواند مثبت یا منفی باشد.

.بعضی از اثرات دائمی و بعضی موقتی است 
 

 بعضی از این عوامل تحت کنترل هستند و بعضی تحت کنترل نیستند.

 

 

هاله انسان بطور طبیعی در هنگام خواب و استراحت شارژ می­شود

     . بسیاری از عبادات اسلامی بر هاله تاثیر مثبت فرآوان دارد

     . شارژ و حصار هاله با تکنیک های متافیزیکی هم امکان پذیر است  

     .یکی از فواید وضو و غسل (مستحب و واجب ) محافظت از هاله است

 

 

 

نوشته شده در 27 / 1 / 1390برچسب:,ساعت 10:27 توسط بشار|

 

رنج و عذاب ما زمانی آغاز می شود که نتوانیم اوضاع و شرایط کنونی زندگی خود را بپذیریم. این بدان معنا نیست که ما خواسته هایی از خزانه پر نعمت آفرینش نداشته باشیم. فقط باید الگوهایی را که از حرص بر می خیزد را رها کنیم.

 

- زندگی ملال آور نیست، اما شماری از مردم  کسالت را بر می گزینند. ملال انتخابی و اختیاری است...

 

- احساس پشیمانی دایم از اعمال ناروای ما در گذشته و احساس نگرانی از رویدادهای احتمالی آینده از مخرب ترین احساسات منفی انسان به شمار می رود.

 

- به هر کاری که دست زدیم؛ نیاز به خداوند و خدمت به مردم را در نظر داشته باشیم.

- آنچه زنده را از مرده متمایز می کند، رشد و بالندگی است.



نوشته شده در 27 / 1 / 1390برچسب:,ساعت 10:14 توسط بشار|

دانشمندان دریافتند که جسم انسانی با میدانی از نور احاطه شده که در فارسی از آن به هاله انسانی تعبیر می شود و در انگلیسی از آن به( اورا) یاد می شود. نقاشی هاله ای از نور سپید در اطراف پیامبران و اولیای الهی نیز برخاسته از این واقعیت است .

در فصل هفدهم کتاب مرصاد العباد با عنوان مشاهدات انوار و مراتب آن می خوانیم: و اما الوان انوار در هر مقام آن انوار که مشاهده افتد، رنگی دیگر دارد بر حسب آن مقام. چنان که در مقام لوامگی نفس ، نوری ازرق پدید آید... و چون ظلمت نفس کم تر شود و نور روح زیادت گردد ، نوری سرخ مشاهده شود و چون نور روح غلبه گیرد نوری زرد پدید آید و چون ظلمت نفس نماند نوری سفید پدید آید و چون نور روح با صفای دل امتزاج گیرد ، نوری سبز پدید آید و چون دل تمام صافی شود نوری چون نور خورشید با شعاع پدید آید.

رنگ هاله انسانی برخاسته از طیف نور سفید است یعنی یکی از رنگ های رنگین کمان از قرمز تا بنفش . همه رنگ ها در هاله کم و بیش وجود دارند ولی یکی از رنگ ها غالب است که رنگ اصلی هاله است . رنگ های مختلف هاله نشان دهنده خصوصیات مختلف انسانی هستند.

شواهد علمی نشان می دهد که هاله افراد معمولی یک رنگ شفاف یا آبی مایل به بنفش دارد که ضخامت حدود نیم تا سه سانتی متر از سطح پوست به خارج امتداد دارد. احساسات منفی می توانند رنگ هاله را تغییر دهند؛ مثلا خشم می تواند رنگ قرمز کدر به هاله دهد. در مقابل ترس باعث ایجاد رنگ سفید مایل به خاکستری و حسادت منجر به رنگ سبز لجنی در هاله می شود. غم و اندوه معمولا با رنگ خاکستری تیره در هاله مشخص است. مصرف مواد مخدر و الکل می توانند رنگ طبیعی هاله را مخدوش کنند و باعث تیرگی و کدورت آن شوند . دیدن این رنگ ها شاید تاکنون محدود به روشن بینان و افرادی بود که در این زمینه استعداد داشتند ولی در حال حاضر با وجود فناوری هایی مثل دوربین کرلیان قابل ثبت هستند. فیزیکدان لهستانی یاکوب یودیکو ناریکویچ برنده جایزه نوبل پیش از انقلاب روسیه 1917 موفق به ابداع عکاسی با استفاده از شارژ الکتریکی با ولتاژ و بسامد بالا به جای نور شد و توانست از انرژی و نور برخاسته از موجودات زنده عکس تهیه کند. سال 1939 سیمون کرلیان روش عکس برداری یاکوب را ادامه داد که منجر به ساخت دروبین ها و عینک هایی به نام کرلیان شد که با آن می توان هاله انرژی و حرارت موجودات زنده از جمله انسان را مشاهده کرد. وی اتفاقی متوجه شد که اگر یک شی در مقابل میدان الکتریکی با ولتاژ بالا قرار گیرد، تصویری از آن تشکیل می شود. این تصویر شبیه یک هاله رنگی است و کرلیان ادعا می کرد تصویری از هاله انسانی است که اطراف هر موجود زنده وجود دارد. او تصاویری با دروبین خود گرفت که این تصاویر تهیه شده تا سال 1960 به صورت محرمانه در شوروی سابق نگه داری می شد.

به هر حال هر جسمی اعم از زنده و غیر زنده دارای نوعی میدان انرژی در اطراف خود است که البته آزمایش نشان می دهد که این انرژی در اطراف موجود زنده بیشتر است.

در نوشته های کارلوس کاستاندا از این مسایل بسیار می توان یافت. در کتب عرفانی و صوفیان بلکه حتی در روایات می توان نشانه هایی از تاثیر سنگ ها در انسان و هاله او یافت. پوشیدن زر برای زنان و حرمت آن برای مردان و نیز استحباب پوشش نقره برای مردان به تاثیر گذاری این اشیا بر انسان ارتباط داده شده است.

به هرحال این هاله و انرژی تحت تاثیر عوامل بیرونی و درونی به شکل و رنگ های متنوع و متعددی در می آید . در آزمایشی به گیاهی ماده سمی تزریق شده و از هاله آن پیش و پس از تزریق عکس بردای شد. در اثر تزریق ماده سمی ، هاله انرژی گیاه شروع به تغییر کرد و پس از 48 ساعت تغییرات فیزیکی گیاه نیز آغاز و گیاه پژمرده شد.

عوامل تاثیر گذار بر هاله انسانی عبارتند از دعا ، زمزمه با اذکار مقدس ، صداهای ناهنجار و مانند آن . تاثیر مخرب برخی از شب ها مانند ماه در عقرب بودن و یا سنگ های مختلف چون زر و سیم و عقیق نشان می دهد که برخی از آن ها برای انسان و هاله نورانی مفید و یا مخرب است.

حتی تفکر دیگران درباره انسان و یا نوع نفکر آدمی مثل حسادت و کینه و خشم نیز در این هاله تاثیر می گذارد.


نوشته شده در 27 / 1 / 1390برچسب:,ساعت 9:41 توسط بشار|

امروز نشستم

با ده انگشت عقلم

میزان درد تو را محاسبه کنم

پس اندیشیدم !!!

تو درد ها را

از گوشه ی تاریک ترین دریا ها

تا اوج روشن ترین ستاره ها

در هر لحظه می خوانی ...

اما ...

اما نازکترین قلب دنیا را در سینه پنهان کرده ای

هر چه کوشیدم نفهمیدم

این درد و این سینه

ضرب در هم چه میشود

اما به عمق خجالت خود پی بردم

که چه قدر تا کنون

این نازک را شکسته ام ...

چه قدر و چه قدر ...

 

نوشته شده در 24 / 1 / 1390برچسب:,ساعت 7:8 توسط بشار|

                                          

آنان را که با افکاری پاک و فطرتی زیبا در قلب دیگران جای می گیرند هرگز هراسی از فراموشی نیست چرا که جاویدانند ...

نوشته شده در 23 / 1 / 1390برچسب:,ساعت 10:29 توسط بشار|

   ما همیشه کسانی رو که به فکرما هستن به گريه می اندازيم ،

 گريه می کنيم برای کسانی که به فکرما نيستن

و به فکر کسانی هستيم که هيچوقت برامون گريه نمی کنن ...

نوشته شده در 22 / 1 / 1390برچسب:,ساعت 7:39 توسط بشار|

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد


آخرين مطالب
» سلام عزیزان
» گل صداقت
» دنیا
» دیدار
» عشق
» عیب کار
» محرم اسرار بودن قابلیت می خواهد ...
» آسمان آبی
» یلدا
» چه حاصل
» بیچاره عاشیق
» جاده های عشق
» غروب
» و خدا زن را آفرید ...
» بیایید جواب تصدیق دعاهایمان را بفرستیم !!!
» ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد
» صوفی و خرش
» چه چیزی با ارزش تر است ؟
» بنام الله ...
» اول محرم هزار و چهار صد و سی و سه

Design By : Pichak